horečka

muselo to být v Alfě -
snad v Alfě -
jsme se poprvé setkali

ve spěchu za černovlasou dívkou
za vlakem do prahy
a nadějí kampy a veletržního paláce
opilej vykládám felákům o představách focení
kde tě transponuju do několika tónin nahoty
a ty
blonďatá a vyděšená
z mých hlasitých přátel
statečně pípáš do kamery
"čekáš teďka že se zvednu a odejdu, nebo co?"

"odjíždím na ukrajinu" -
ale ještě než -
něco se zlomilo
přicházíš ke mně domů - 
FOTIT SE -
oddaně nahá
procházíš si moje laky na nehty v záběru videokamery
a pak Floydi
kytarový sólo pro Syda Baretta
se očividně dá zahrát
i ve dvou
CHTĚLA JSI MĚ MRDAT
ale vyfotit tvoje bílý pozadí
na černým pozadí
je taky orgasmus

a pak horečka a ty nekonečný
halucinace v kyjevským apartmánu
honit si za tvýma zádama
nad tvýma zádama
a jenom doufat
že pro mě nejsi moc mladá
a drzá

a teď spíš v mé posteli
docela blonďatá
a nahá
střípky našich dětí
na tvých zádech
rtech
a v odpadkovým koši
a já
kouřím cigaretu venku
lásky v papírku